måndag 12 november 2007

Letí

Förlåt mig, kära pöbel, kära massa. Men jag har haft annat att pyssla med de senaste veckorna. Än att skriva blogginlägg, alltså. Nu har jag dock en lucka.

Helgen tillbringades i Rabbeshede, eller något med ett liknande namn, då Kickis yngste storebror fyllde 35. Vi var en samling av 24 själar, det var trevligt och skoj. Spriten flödade. Doch.

Jag har lurat med mig Emma och Malin på att skriva ett projektarbete. Det får nämligen inte heta b-uppsats längre. Vi ska kolla hur mycket Aftonhoran snor från lokaltidningarna. Det blir nog jätteroligt, förutsatt att de verkligen snor något. Annars blir det rätt så blekt.

Emma och jag lånade sju böcker. Det kändes bra. Vi har skrivit nästan en halv A4 till opponeringen i morgon, det känns nästan lite bättre. Och i kväll är det pokers igen, det känns nog nästan bäst.

För övrigt köpte Kicki och jag lampor för drygt 1 700 pesetas i fredags. Dessvärre har vi tydligen ingen el dragen till lampkontakten i vardagsrummet.

Så var det med det.

1 kommentar:

Johanna sa...

ha!
Prisa GUD [mig] som envist och enträget tittat hit då och då för att inte missa eventuell uppdatering. i en hel månad har jag gjort detta.

fan, eloge, till mig, som inte gav upp. och till dig, som skärpt till dig.

muchos abrazos