fredag 16 november 2007

Malverulo!

Jag ser det lite som en sport att hitta på konstiga rubriker på mina fåtaliga inlägg.

Jag är sjuk. Dödligt sjuk. Mitt svalg har krympt, från normalstort till kattarslestort. Det gör ont att äta, ont att dricka, ont att sitta och ont att stå. Vad är meningen med livet en dag som denna!?

Men jag har gjort många bra saker, trots min misär. Jag har spöat Skövde i betapet (två gånger! stort!). Jag har spöat Skövde i vetgirig.nu (typ tolv gånger! inte lika stort!). Jag har börjat skriva ner vad de underbara böckerna "Lagtexter i medierätt" (nej, det är ingen skönlitteratur), "Immaterialrätt" och "Nätjuridik" (med den rimmande undertiteln "Lag och rätt på internätt").

Men bara för det vill jag inte ge vårt projektarbete prefixet kvasi.

Jag har dessutom avbokat bowlingen. På grund av sjukdom.

I går, och i dag med för den delen, har jag ätit ris med kyckling och tomat/ädelostsås (i går/i dag). Det var väldigt gott.

Inga kommentarer: